wtorek, 18 października 2011

autumn winter

Jesień już z nami, coraz bliżej zima.
Wolałabym żeby spadł już sobie śnieg,bo przynajmniej było by ładnie.
W szkole jak na razie ok, niestety masa sprawdzianów, kartkówek,wypracowań, ale chociaż mobilizuje mnie to do robienia czegoś, a nie do leniuchowania.
***
Co do ubrań na tę porę.Więc tak: kurtki nie mam w planie kupować ze względu na to, że mam jedną granatową jesienno-zimową, drugą czarną,w zasadzie ulubioną,mega wygodną i sportową Nike, którą muszę zawieść do krawca,do zwężenia.Buty- Emu i drugie w stylu emu,krótkie beżowe, z futerkiem panterką z New Yorkera.
Czapka- tylko na mrozy, nienawidzę nosić czapek! Zostaje mi tylko szalik. Poszukuję ciepłego,grubego,w odcieniach beżu. Marzy mi się jeszcze płaszczyk, widziałam już nie jeden ładny, ale nie wiem czy kupię, bo musiałabym od razu do tego jakieś botki, co naciągnęło by mnie na nie małe koszta.
***
Mam teraz mało czasu, dlatego nie będę tutaj często.
Piosenki:
Rihanna Calvin Harris - We found love
Maroon 5 Christina Aguilera - Moves like jagger
Keri Hilson - Lose control
Olly Murs Rizzle Kicks - Heart skips a beat
Foster The People - Pumped up kicks
Bruno Mars - Lighters
Bruno Mars - It will rain
Bruno Mars - Liquor Store Blues
Dj Antoine - Sunlight
Flo Rida  - Good feeling
Książka:
Nicholas Sparks "Bezpieczna przystań"
Lisa See " Kwiat śniegu i sekretny wachlarz"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz